Адміністрація центру
Головний інженер
Опис відділу Співробітники відділу
Служба технічної підтримки Центру створена для підтримки комфортних умов ведення медичної та наукової діяльності працівників шляхом забезпечення надійної та безперебійної роботи медичного обладнання, апаратури та засобів зв’язку усіх підрозділів.
 
Працівники служби – це висококваліфіковані інженери та техніки, які постійно підвищують свій рівень знань, беруть участь у профільних семінарах та конференціях.
 
Служба організована за наступним багаторівневим принципом:
 
1. Користувач - звертається з питанням в службу підтримки по єдиному телефонному номеру або за допомогою електронної заявки.
2. Диспетчер (перша лінія підтримки) - реєструє звернення, при можливості допомагає користувачеві самостійно, або передає (і контролює виконання) заявку на другу лінію підтримки.
3. Фахівці другої лінії підтримки - отримують заявки, працюють за ними або безпосередньо на робочому місці користувача, або в технічній лабораторії, при необхідності залучаючи до вирішення проблеми спеціалістів суміжних підрозділів, а в деяких складних випадках і сторонніх компаній.
 
Також інженери служби проводять: 
- профілактичні регламентні роботи з обладнанням для запобігання виникнення аварійних ситуацій; 
- навчання персоналу правильній експлуатації наявних приладів та обладнання; 
- контроль над дотриманням технічних норм з електробезпеки, освітлення; 
- беруть участь в комісіях по технічному стану обладнання; 
- допомагають відповідним службам в підготовці тендерних вимог на закупку нового обладнання та техніки; 
- складають акти по підготовці застарілої техніки для списання з балансу ті інше.